0 Ron
Produs Cantitate Pret
total
Total: 0 Ron
+ 15 cheltuieli de transport
Mergi la casa

Închide

„Observarea de sine”

de Red Hawk

Preț : 30 Ron
Citește aici primele capitole ale cărții.

Prezentare carte
Comandă online
Lansare de carte cu Red Hawk

Self-Observation - An Owner's Manual

  • Autor: Red Hawk
    Editura: Hohm Press
    Anul aparitiei:
    ISBN: 978-1-890772-92-5
    Nr. de pagini: 160
    Format: 140 x 220 mm
    Limba :
    In stoc
    buc. Cumpară
    70.00 Ron

    Această carte este o examinare în profunzime a procesului, atât de necesar, a "sinelui"- studiu cunoscut sub numele de observare de sine. Numai când "cunoaștem sinele", prin practica de observare de sine, spune autorul, suntem capabili de a fi prezenți în viață cu conștiință autentică. Metodele prezentate aici sunt capabile de a restabili capacitatea unui individ de a acorda o atenție la un instrument complet funcțional și puternic pentru succesul în viață și relații. Nici o altă carte pe piață nu examinează această practică, în asemenea detalii. Există sute de cărți pe auto-ajutor și meditație, dar aproape nici unul despre auto-studiu prin intermediul auto-observarii, și nici unul cu adâncimea de analiză, claritatea de explicație, și bogăția de experiență pe care această carte o oferă.

    Extras:

    Capitolul 1


    Auto observare - cunoaște-te pe tine însuți
    Cunoașterea altora este înțelepciunea;
    Cunoașterea de sine este iluminarea.
    (Lao Tsu Tao Te. Ching, Sutra 33)
    Cunoaste-te pe tine, călător obosit.

    Sunt pierdut. Am uitat cine sunt și de ce am venit aici. Cunoaște-te pe tine însuți una dintre învățăturile fundamentale spirituale ale umanitatii. Acesta a fost predat de către maeștrii, atâta timp cât au existat oameni așa cum îi cunoaștem, adică cu un neo-cortexu sau creier uman. Acesta a fost scris pe poartă la Școala lui Pitagora. A fost scris deasupra intrarii la Oracle din Delphi. Socrate la predat studentilor sai, Krishna, Buddha, Lao Tsu, Iisus, Rama, si ei au predat-o. Pe drumul trezirii, această învățătură este fundamentală. Și un instrument esențial este simpla observare de sine. Buddha o numește "a te uita la". Krishna o numește meditație. Isus o numește stare de martor. Domnul Gurdjieff o numește observare de sine. Este o formă de rugăciune fără cuvinte. Aceasta este meditație în acțiune.Până când nu am ajuns să mă cunosc pe mine, sunt condus de obiceiuri pe care nu le văd și asupra carrora nu am nici un control, sunt o simplă mașină, un automat, un robot care se miscă in cercuri, in mod constant și repetitiv. Sunt inconstient, acționez din obișnuită, mecanic. Îmi imaginez că sunt conștient, treaz, pentru că ochii mei sunt deschiși.. Dar obiceiul este inconștient, pe pilot automat, fără voință sau intenție ; în interior sunt adormit.

     

    În plus, pentru că sunt inconștient, o creatură a obiceiului, mă rănesc pe mine, rănesc relațiile mele, și mediul meu. Organismul uman este mamifer, toate mamiferele sunt creaturi ale obiceiului. Suntem animale genealogice. Aceasta este o forță foarte puternică în organism, imposibil de ignorat, ea mă face să-mi pierd firul a cine sunt eu = atentie * (* conștiință) și să mă identific cu coprul, atât de puternică este nevoia de a mă identifica cu, și să fiu inclus ca, o parte din turma.nAnimalele genealogice Nu gandesc pentru ele însele, turma gândește pentru ele și acționează pentru ele. Oricare ar fi direcția in care turma merge, mergem și noi. Chiar dacă suntem conduși de pe o stâncă, vom urma până la moarte, mai degrabă decât să mergem împotriva turmei și să gândim pentru noi înșine. Pentru că a gândi pentru mine, pentru a mă cunoaște, mă supune riscului de a fi expulzat din cireadă, o sentință la moarte pentru un mamifer. Turma este siguranță. Un ierbivor izolat departe de turmă este carne moartă, o pradă ușoară pentru prădători.

    Adânc în instinctul nostru, știm cu toții acest lucru și ne temem sa fim izolați de turmă. Deci, este foarte dificil pentru un mamifer să gândească pentru sine, să se respecte, să se cunoască. Acesta nu este un comportament firesc de mamifer . Este nevoie de intenție și de un efort conștient. Este nevoie de curaj și de voința atenției. Ceea ce pot spune, este că oamenii sunt singurele mamifere care au capacitatea de a se observa pe ele însele. Eu nu sugerez că, dacă am ajuns să mă cunosc obiceiurile mele se vor schimba. Ele au o viață intreaga de inerție și de forță emoțională. Se repetă. Ce se poate schimba in mine este relația mea cu aceste obiceiuri. Aceasta se numește o "schimbare în context."

    Așa cum sunt eu acum, sunt identificat (= "Eu sunt cel ce"), cu obiceiurile mele. M-am identificat ca obiceiurile mele, ele sunt cine sunt eu. Astfel, Eu, si obiceiurile mele sunt una, la fel. Sunt identificat. Cu răbdare, sinceritate, observare constantă de sine, această identificare se poate schimba. Eu pot începe să vad obiceiul in mod obiectiv, adică fără de identificare, ca un om de stiință care vede o insectă la microscop. Aceasta este lupta impreună cu obiceiul, nu împotriva lui, observarea imi va arăta cu ce să ma lupt și cum să lupt. P.D. Ouspensky menționează excepția de la lupta împotriva obiceiului ca lupta împotriva exprimarii emoțiilor negative, aceasta nu creează consecințe neașteptate sau nedorite (În căutarea miraculosului New York: Harcourt, 1946. 12.). Pot să încep să studiez corpul unui mamifer pentru a invața obiceiurile sale. Pentru că este o creatură a obiceiului, se repetă și pot începe să discern tiparele sale intelectuale, emoționale, fizice, pot ajunge sa îl cunosc.

    Corpul este un instrument de mamifer, o creatură a obiceiului. Astfel, acesta este previzibil. Căprioară urmeaza exact aceeași cale catre sursa de apă în fiecare zi. Leul observă acest lucru și învață să aștepte ascuns pentru ea să vină pe calea obișnuită. În același fel, observatorul interior poate începe să prezică comportamentul obișnuit al instrumentului de mamifer, trupul, și să fie pregătit pentru asta. Se pot învața tiparele. Aceasta este singura mea speranță pentru a deveni mai conștient și nu la mila de obiceiului, dacă văd un obicei destul de des, să zicem de 10.000 de ori sau mai mult, atunci pot începe să prezice unde, când și cum se va manifesta exact așa cum a facut-o de atâtea ori înainte, și eu pot fi pregatit înainte de a apărea. Pot fi capabil să aleg un alt curs. Desigur pot fi capabil de a privi mai obiectiv un obicei. În acest fel, pot înceta să fiu întotdeauna o victimă a propriilor mele obiceiuri. Pot să încep să găsesc o oarecare stabilitate interioară, un echilibru, o oarecare moderție în ton, comportament, emoție și gândire. Pot recupera sănatatea naturaăl și "bunătatea de bază".

    Observare de sine este instrumentul prin care acest lucru este posibil. Este numitde unii "primul instrument", și de alții "instrumentul uman." Este instrumentul prin care omul este capabil să opereze, să repare, și să mențină corpul uman, să îmblânzească și să dreseze funcțiile sale. Fără acest instrument, sunt o mașină, un automat, un robot la mila forțelor inconștiente, a obișnuințelor mecanice, atât interne, cât și externe. Observarea de sine este fundamentală pentru procesul de trezire a sufletului din visul său inconștient. Astfel, chiar și un idiot poate învăța să opereze instrumentului (a se citi instrumentul uman biologic), efectiv și eficient, învățând cum să utilizeze instrumentul care vine cu organismul acesta biologic. Pentru a deveni eficient în utilizarea instrumentului necesită practică.

    Practica este observarea de sine. Sunt un mecanic, am învățat câteva lucruri despre cum să utilizez instrumentul care vine cu acest organism. Eu nu sunt un maestru, dar sunt un mecanic bun pentru că am dezvoltat atenția la acest instrument. Știm cu toții că un mecanic bun, unul care este cinstit, eficient, practic, și conștient, poate fi de mare serviciu. Acesta este un manual al proprietarului, scris de un mecanic.

    Pentru început este bine și responsabil să rețineți acest cuvant important, de precauție: ceea ce se discută aici nu este o credință, aceasta este o modalitate de auto-studiu, de auto-cunoaștere, o modalitate de cunoastere de sine. Prin urmare, nimic de aici nu ar trebui să fie luat pe bază de credință; totul aici ar trebui să fie verificat de către dumneavoastră prin experiența personală proprie. Eu nu sunt maestru, doar un mecanic bun. Siguranța se află în nu mai crede sub nici o forma ceea ce spun alții. Prea mult timp ne-am urmat orbește, ca niște oi, ca animalele genealogice în urma liderului, chiar și atunci când liderul conduce efectiv pe o stâncă sau într-un război.

    Totul trebuie să fie verificat prin experiența personală, în caz contrar aceasta este doar o altă formă de sclavie, un lanț mai mult pentru a mă lega în sclavia propriului meu inconștient mecanic. Verifică, verifică, verifică totul pentru tine. Eliberează-te de obiceiurile de o viață, de urmarea orbească, de a nu gândi pentru tine. Nu există nici o cale mai bună sau mai sigură pentru libertate.

    Repet, ceea ce se practica aici nu este un mod de credință. Acesta este un mod cu totul diferit. Cu toate acestea, aceasta nu înseamnă că nu este loc pentru credință pe această cale; cu siguranță există. De fapt, ceea ce cineva constată după ce se angajează pe această cale de "lucru practic cu sine", pe o perioadă suficient de lungă de timp, este aceasta: dacă ea a început cu credință, credința ei este întărită de înțelegerea dobândită de observare de sine, fără judecată; în cazul în care ea a început fară credință - așa cum am făcut-o eu - atunci ea va descoperi că va câștiga credință. Deci, vedeți ironia minunată din ea? Aceasta nu este o cale bazată pe credință, deoarece credința este un dar al harului, ce vine de la Creator, pentru cei care au nevoie de ea. Prin eforturile noastre proprii, nu putem câștiga credință. Cu toate acestea, prin eforturile noastre proprii ne putem pregăti solul pentru a primi credință. Aceasta este una dintre multele recompense ale Muncii. Aici trebuie să nu acceptăm nimic pe credință; ni se cere să verificam totul, totul, pentru noi înșine, rezultatele obținute, adevărul sau falsitatea.. Noi facem acest lucru prin intermediul observarii de sine fără judecați, cât și prin intermediul experienței noastre personale.

Articole și evenimente similare:

 

Trimite un mesaj editorului:


Recomandă unui prieten:


Comentarii


×